Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op droom.startpagina.nl

dromen over vleermuis

lianne
12 Jul, 2005 10:55

Vannacht droomde ik het volgende:

in een holle boomstronk zaten een paar spinnen, ineens zag ik een hele grote gelede poot(?!). Het bleek een vleermuis te zijn die uit een vlies kroop. hij kroop uit de boomstam en ging aan een koord hangen. hij hing in de zon. ik probeerde hem af te schermen voor de zon. Dat lukte niet. Toen heb ik een bakje gepakt en hem ergens anders op een mooie donkere plaats neergelegd.

weet iemand wat dit zou kunnen zijn? ik zocht op internet en toen vond ik:

iemand die over vleermuizen droom verliest een familielid, vriend, een ledemaat of zijn gezichtsvermogen. niet zo leuk dus..

misschien dat iemand nog iets anders weet…

groetjes lianne

nachtvlinder
12 Jul, 2005 23:38

Hallo Lianne,

Zo negatief hoeft het niet te zijn hoor als je over vleermuizen droomt, maar

echt heel positief is het ook niet.

Dromen over een vleermuis kan ook betekenen dat je iets in je leven wat je mee hebt gemaakt of nooit hebt afgemaakt onbewust diep verdrongen hebt, waarschijnlijk iets waardoor er nu dingen zijn die je niet bewust kunt beleven,

En als ik zo jou droom lees is het iets dat je graag kwijt zou willen, aan het daglicht wilt brengen, of wil laten ontpoppen, maar iets in jou schermt dit toch altijd

nog af en zet het dan weer terug in het donker van jou onbewustheid.

Mijn raad aan jou zal zijn als ik het goed mocht hebben.

Uit je, ontpop je, maak van je hart geen moordkuil, je zal zien alles komt er dan

zonniger uit te zien, je zult de dingen beter gaan begrijpen.

Heel veel sterkte en liefs van nachtvlinder